Wednesday, October 10, 2007

Ayupan


Today I'm gonna talk about my sis. She's Ayupan. A 65 shadowpriest. She loves Shadow damage too. At the moment she's on holiday so she only goes to party in Orgrimar at the Brewfest, she wants to get the ram.

Despite she's a priest she doesn't like healing, thinks its a boring cause she loves deal damage with her Mind Blast and Mind Fly.

Ayupan also doesn't like Blattleground, but she managed to get the Red Skelletal Horse with BG marks! She spent 3 days and finally got it! I love that mount too and in Shadow form looks even better!!

As I'm warlock I have free mounts :D and well, they're really cool horses!

2 comments:

  1. espero que entiendas el español!jeje soy nuevo en esto de los blogs y toy viendo miles de ellos en estos días, el tuyo cuanto menos es curioso, además yo tmb tuve un personaje en el wow, un warlock de nivel 70, era dios, pero los studios me alejaron de el, pasate xmi blog porfa y me cuentas algo!un saludoo

    ReplyDelete
  2. Gracias por el comentario! Entiendo español :) lo que pasa que juego en server ingles y así la gente del clan también puede leerlo :)
    Tengo intención de subir a ambos al 70, la Lock y la Shadow Priest, al menos antes de que saquen "Wrath of the Lich King"
    Entiendo que por los estudios dejaras el WOW, ocupa bastante tiempo, pero es que es tan bueno el juego! yo cuando tengo mucho que hacer intento aunque solo sea mirar la Auction House jejeje.

    ReplyDelete